tiistai 3. marraskuuta 2015
Kuvamaailma
1) Millaisia kuvia käytät? Mitä haluat saada niillä aikaan? Mitä haluat kuvan nähneen ihmisen ajattelevan?
- Käytän hyvinvointiin liittyviä kuvia. Ja haluan saada niillä aikaan ihmisen kiinnostuksen hyvinvointia kohtaan. Haluan ihmisten ajattelevan että myös ihonhoito kuuluu hyvinvointiin.
2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella, niin saat viitteitä siitä, mitkä kuvat herättävät kapean kohderyhmäsi huomioin.
- Kohderyhmälleni on tärkeää pitää itsestään huolta. Kohderyhmän huomion herättää hyvinvointia välittävä kuva. Timanttikuva taas kertoo sen, että tuote tekee timantinkirkkaan ihon.
3)Kuinka kampanijan identiteetti näkyy kuvissa? Mitkä identiteetin osa-alueet korostuvat kuvissa?
- Identiteetti näkyy hyvinvointikuvissa. Liikkumista, terveellistä ruokaa, ja iloa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti