torstai 7. tammikuuta 2016

Instagram-mainonta

Instagram-mainonnan hinta
Hintaan vaikuttaa kaksi tekijää. Työ ja mainosbudjetti.

Työ
Voit joko tehdä mainoksen itse tai antaa ammattilaisen tehdä sen. Itsetekemänäkin mainos maksaa.Digitaalisessa markkinoinnissa toimii paljon isoja yrityksiä, joiden markkinointia hoitaa ammattilaiset. Jos haluat kilpailla heitä vastaan, täytyy sijoittaa paljon aikaa tai rahaa. Instagramissa markkinoidessa, kannattaa huomioida palvelun sisältö. Siihen kuuluu tilin luonti, mainoskuvien tai videon teko, varsinaisen mainoksen luonti, optimointi ja tulosten raportointi. Instagram mainokset luodaan Facebookin mainosalustalla, joten se mahdollistaa uudelleenmarkkinoinnin.

Työn hintaa on hyvä arvioida sen tekemiseen kuluvalla ajalla. Tilin luominen on nopeaa, jos kaikki materiaalit on valmiina(profiilikuva, tiedot, sisältö). Myös yksittäisen mainoksen luonti on nopeaa, jos kuva ja teksti on valmiina.

Aikaa kuluu myös asiakkaan facebook-tilin ylläpitoon liittymiseen, Instagram-tilin linkittämiseen, kuvankäsittelyyn, luonnosten lähettämiseen ja muokkaukseen. Kuva kanntattaa valita tarkkaan.Mainosta kannattaa testata usella versiolla.

Palveluntarjoajilla on usein laskutushinta tunnille, jonka mukaan tuotepaketit on tehty. Hintaa kannattaa kysyö mainostoimistolta suoraan.

Mainosbudjetti
Mainokset tehdään Facebookin mainosalustalla, mutta niitä voi tehdä myös Power Editorilla. Hinnoittelu menee samoin kuin Facebook-mainosten kohdalla.
Mainosta luodessa, voit valita kokonaisbudjetin tai päiväbudjetin. Jos et muuta mainoksen optimointiasetuksia, mainosta näytetään henkilöille, jotka todnäk. tekevät kampanjan tavoitteen mukaisia toimintoja. Ig-mainosten kohdalla tavoitteet ovat sivun klikkaukset, sovelluksen asennukset ja näyttökerrat.


Mainos on mielestäni hyvä, koska se on nätti sekä siinä kerrotaan selvästi alennus.

Mainos on mielestäni hyvä, koska siinä on erilaisia tuotteita ja alennukset on ilmoitettu selkeästi.

Tekemäni mainos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti