tiistai 20. lokakuuta 2015

Markkinointisuunnitelma

1. Mikä on markkinoinnin tavoite?
Markkinoinnnin tavoite on lisätä myyntiä 10 kpl kolmessa viikossa.

2.Keitä asiakkaasi ovat?
 Yli 40 vuotiaat naiset.

3. Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?
a) Miten ratkaiset tuotteella/palvelulla heidän ongelmansa?
-Diamond Cellular Anti-Ageing-voide auttaa ikääntymisen merkkeihin.

Kuinka autat asiakasta saavuttamaan tavoitteensa?
Mitä hyötyä tuotteesta/palvelusta on asiakkaalle?
-Asiakas saavuttaa tavoitteensa käyttämälle voidetta aamuin illoin puhdistetuilla kasvoilla. Diamond Cellular Anti-Ageing-voide silottaa juonteita ja ryppyjä, sekä kirkastaa ihoa. Voiteella on myös kiinteyttävä ja kohottava vaikutus.
Yritä päästä jollain keinolla asiakkaan saappaisiin ja ajatella asiaa hänen näkökulmastaan.

b) Kuvaile myyntivaltittasi; Mitä osaat tehdä paremmin kuin muut?
- Osaan kertoa hyvin tuotteesta ja kertoa muiden tyytyväisiä kokemuksia

Miksi tuotteesi/palvelusi on ylivertainen? Mikä on tuotteen/palvelun hyödyistä sellainen, jota kilpailijat eivät tarjoa? Kuinka toimintasi eroaa kilpailijoista?
- Tuotteeni on ylivertainen koska se on äärettöämän tehokas. Diamond Cellular Anti-Ageing-voide sisältää aitoa timanttipuuteria, joka kirkastaa ihoa. Valkoista tryffeliuutetta , joka siloittaa ja tasoittaa juonteita ja ryppyjä. Ja proteeiniyhdistettä joka kiiinteyttää ja kohottaa ihoa. Tuote on hyödyllinen ,koska et tarvitse kahta voidetta erikseen, Diamond Cellular Anti-Ageing-voidetta käytetään sekä yö ja päivävoiteena.

 4) Mitä markkinointi keinoja käytät? Mieti miten erityiskohderyhmäsi tavoittaa? Ovatko he missä päin verkossa? Mitä lehtiä he lukevat?
- Markkinointikeinona käytän puskaradiota, facebookkia, kuvastojen jakelua. Asiakkaani lukevat naistenlehtiä.

5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille? Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille suhteessa muihin. Minkä asian haluat tulevan yrityksestäsi ensimmäisenä mieleen? Onko yrityksesi maailman huippua, jollakin kapealla alalla? Onko palvelusi jollakin tavalla ainut laatuista?
- Tuotteeni asemoituu markkinoille hyvin. Oriflamen tuotteet ovat laadukkaita ja ihmiset tietävät kyseisen merkin ympäri maailmaa. Haluan että oriflamesta tulee ensimmäisenä mieleen hyvä laatu. Oriflame on maailmalla tunnettu ja suosittu kosmetiikkamerkki.

 6) Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti? Kuvaile sen arvot ja persoonallisuus. Tiivistä kolmeen neljään sanaan.  Älä käytä loppuun kulutettuja sanoja Luotettava, rehellinen ja edullinen. Esim. eräs siivousalanyritys on määritellyt palvelunsa identiteetikseen aurinkoinen, joka on käytännössä hyväntuulisia työntekijöitä, keltaisia työvaatteita ja aurinkoista ilmettä markkinointiviestintämateriaaleissa.
- Tuotteeni identiteetti on tehokas, joka oikeasti silottaa ryppyjä ja silottaa juonteita sekä kirkastaa ihoa. Identiteettiin kuuluu myös arvokkuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti