- Käytän ulkomainontaa tuotteen mainostukseen. Haluan saada ihmiset tietämään tuotteestani. Tavoite olisi että ihmiset soittaisivat ja haluaisivat tilata tuotteen.
2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella. Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun hyödyistä ulkomainonnassasi?
- Kohderyhmälleni on tärkeää pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan.
3) Kuinka suunnittelemasi identiteetti näkyy markkinoinnissasi? Mitä identiteetin osa-aluetta haluat erityisesti korostaa? Millainen sävy markkinointiviestinnässäsi on?
- Haluan korostaa tuotteen tehoa ja markkinointiviestinnän sävy on tietoa antava. Myös hyvinvointia.
4) Minkä hintainen tästä kampanjasta tulee, kun julkaiset alla olevat mainokset?
- 76 511,385€
Teet kahden viikon kampanijan alla lueteltuihin manoiselementteihin mainokset.
1. Abribus 9 123,00 €
2. Liikenneväline mainos (pysäkkisivunpuoleinen mainos) 600 €
3. Stationlight 13 972,25 €
4. Mainospilari 43 420,00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti