torstai 29. lokakuuta 2015

Suunnitelma ulkomainonnalle

1) Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät? Mitä haluat saada sillä aikaan? Kuinka tämä osuus toteuttaa aiemmin laatimaasi markkinointisuunnitelmaasi? Mitä haluat mainoksen nähneen ihmisen tarkkaan ottaen tekevän? (Soittaa, menee verkkosivustolle, tulee liikkeeseen vai mitä?)
- Käytän ulkomainontaa tuotteen mainostukseen. Haluan saada ihmiset tietämään tuotteestani. Tavoite olisi että ihmiset soittaisivat ja haluaisivat tilata tuotteen.

2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella.  Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun hyödyistä ulkomainonnassasi?
- Kohderyhmälleni on tärkeää pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan.

3) Kuinka suunnittelemasi identiteetti näkyy markkinoinnissasi? Mitä identiteetin osa-aluetta haluat erityisesti korostaa? Millainen sävy markkinointiviestinnässäsi on?
- Haluan korostaa tuotteen tehoa ja markkinointiviestinnän sävy on tietoa antava. Myös hyvinvointia.

4) Minkä hintainen tästä kampanjasta tulee, kun julkaiset alla olevat mainokset?
-  76 511,385€
Teet kahden viikon kampanijan alla lueteltuihin manoiselementteihin mainokset.
1. Abribus 9 123,00 € + 8 360,00
2. Liikenneväline mainos (pysäkkisivunpuoleinen mainos) 600 €
3. Stationlight 13 972,25 €
4. Mainospilari 43 420,00


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti